Bienvenido al CIUTT

Bienvenido al Centro de Idiomas de la Universidad Tecnológica de Tlaxcala.

Contactanos

Nos ubicamos en Carr. a El Carmen Xalpatlahuaya, s/n, Huamantla, Tlaxcala. Tel: (01-247) 472 5300 Ext. 236
images/ban_01.jpg
The S5 Accordion menu is demo'd on this page. The styling of the module shown here is customized specifically for this template with css overrides, and cannot be used with any other template. The same module can be used on any template, but with default or other styling in its place.

This module is based off the Joomla main menu system module so you can still specify which Joomla menu you want to use with the S5 Accordion menu. The menu is powered off of the default mootools/jquery calls that are built directly into Joomla to avoid any javascript conflicts.

I like what I see! I want to JOIN TODAY.
Para realizar tu examen de ubicación click aqui Realizar Examen

NUESTRA UNIVERSIDAD

La Universidad Tecnológica de Tlaxcala, es una de las universidades públicas más importantes del Estado. Fue creada oficialmente el 14 de Febrero de 1996 con el propósito de crear, preservar y transmitir la técnica y la cultura universal en el campo de la tecnología. www.uttlaxcala.edu.mx